EN

Office Manager pro ředitele závodu

Ústecký kraj

Náplň práce
Zajištění agendy pro ředitele společnosti (pravá ruka ředitele, nejedná se o vaření kafe )
Zpracování podkladů k prezentacím a jednáním pro ředitele společnosti
Plánování časového harmonogramu pro ředitele společnosti
Zpracování reportů pro vedení společnosti
Vyřizování korespondence a telefonátů v českém a anglickém jazyce
 

Váš profil
SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici 2 roky
Komunikativní znalost anglického jazyka (německý jazyk výhodou)
Znalost MS Office
Dobré komunikační schopnosti
Systematický analytický přístup
Pečlivost, samostatnost, loajalita
 

Nabízíme
Zázemí silné mezinárodní společnosti
Nadstandardní mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pozici, zkušenostem a schopnostem
Podpora profesního a osobního rozvoje
Propracovaný systém zaměstnaneckých benefitů (13., 14. plat, týden dovolené navíc, možnost
dalšího vzdělávání a profesního růstu, dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění,
příspěvky na dopravu, nabídka dotovaných volnočasových aktivit, jazykové kurzy, atd.)
 

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.

Napište nám pro více informací

Reakcí na pracovní nabídku a odesláním svého životopisu prohlašuji, že mnou uvedené údaje se neodlišuji od skutečného stavu a souhlasím s jejich zpracováním společností Sintera Czech s.r.o. (ukládání, editace, třídění, vyhledávání, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž identitu je mi společnost Sintera Czech s.r.o. povinna sdělit) pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem se seznámil/a se svými právy souvisejícími s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, které jsou mi v plném rozsahu rovněž k dispozici zde.