EN

Specialista Customer Care

Pardubický kraj

Náplň práce
Komplexní řízení prodejních zakázek
Analýza prodejních dat a jejich následný reporting, analýzu dopadu zákaznických požadavků na zásoby
Systémové vedení objednávek 
Spolupráce na tvorbě kontrolních mechanismů
Zodpovědnost  za přípravu a vedení přiděleného projektu
Jednání zákazník

Váš profil
SŠ/VŠ vzdělání technického/ekonomického směru
Praxe na obdobné pozici výhodou
Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
Komunikativní znalost anglického jazyka
Dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, analytické myšlení, odpovědnost

Nabízíme
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí 
Atraktivní platové ohodnocení 
Práce na zajímavých projektech v oblasti nákupu Velmi čisté pracovní prostředí
Možnost home office, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené
Benefity Kafeterie a řada dalších výhod

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.

Napište nám pro více informací

Reakcí na pracovní nabídku a odesláním svého životopisu prohlašuji, že mnou uvedené údaje se neodlišuji od skutečného stavu a souhlasím s jejich zpracováním společností Sintera Czech s.r.o. (ukládání, editace, třídění, vyhledávání, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž identitu je mi společnost Sintera Czech s.r.o. povinna sdělit) pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem se seznámil/a se svými právy souvisejícími s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, které jsou mi v plném rozsahu rovněž k dispozici zde.