EN

PROGRAM & CUSTOMER QUALITY ASSURANCE

Plzeňský kraj

Náplň práce
Porozumění  a vyjednání konkrétních požadavkům zákazníka 
Koordinace začlenění požadavků do provozního programu
Řízení efektivního vyjednávání s příslušnými úřady 
Zajistit účinné a dlouhodobé provádění definovaných opatření

Váš profil
SŠ/VŠ technického zaměření výhodou
Zkušenosti na obdobné pozici 
Znalost metod a systémů kvality 
Znalost nástrojů a metod Lean-Sigma výhodou
Znalost anglického jazyka
Zkušenost ve vyjednávání
Znalost metod řízení rizik

Nabízíme
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
Práce na zajímavých projektech v oblasti kvality 
Atraktivní platové ohodnocení 
5 týdnů dovolené, svozová doprava
Benefity Kafeterie a řada dalších výhod 

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.

Napište nám pro více informací

Reakcí na pracovní nabídku a odesláním svého životopisu prohlašuji, že mnou uvedené údaje se neodlišuji od skutečného stavu a souhlasím s jejich zpracováním společností Sintera Czech s.r.o. (ukládání, editace, třídění, vyhledávání, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž identitu je mi společnost Sintera Czech s.r.o. povinna sdělit) pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem se seznámil/a se svými právy souvisejícími s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, které jsou mi v plném rozsahu rovněž k dispozici zde.