EN

Back Office/Recepční

Praha

Náplň práce
Zajištění plynulého chodu recepce
Administrativa spojená s chodem recepce
Evidence smluv a plných mocí
Evidence příchozí/odchozí pošty
Správa dat v interním systému
Péče o kancelářské prostory
Uvádění návštěv
Spolupráce s účetním oddělením
Zásobování kanceláří
Příprava firemních akcí

Váš profil
Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici výhodou
Znalost anglického jazyka
Pečlivost, samostatnost, komunikativnost
Příjemné vystupování
Schopnost týmové práce a empatie

Nabízíme
Zázemí a jistotu moderní, úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti
Práce v přátelském kolektivu
Motivující, atraktivní platové ohodnocení 
Nadstandartní benefity, možnosti odborného růstu, vysokou samostatnosti
Týden dovolené navíc a řada dalších výhod

Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.

Napište nám pro více informací

Reakcí na pracovní nabídku a odesláním svého životopisu prohlašuji, že mnou uvedené údaje se neodlišuji od skutečného stavu a souhlasím s jejich zpracováním společností Sintera Czech s.r.o. (ukládání, editace, třídění, vyhledávání, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž identitu je mi společnost Sintera Czech s.r.o. povinna sdělit) pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem se seznámil/a se svými právy souvisejícími s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, které jsou mi v plném rozsahu rovněž k dispozici zde.