Praha
Náplň práce
Spolupráce na zajištění a správě veškerých HR procesů
Práce na zlepšování všech HR procesů napříč společností
Podílení se na přípravě plánů a rozpočtů, mzdových analýzách a tržního srovnání
Spolupráce na aktivitách v oblasti HR marketingu, interní komunikace
Recruitment v rámci role - zastřešení celého procesu k vybraným pozicím
Práce na celofiremních HR projektech dle zadání
Váš profil
Ukončené SŠ/VŠ
Pracovní zkušenosti na obdobné pozici
Znalost legislativy z oblasti personální a mzdové agendy
Znalost Práce na PC (Excel, PowerPoint)
Znalost anglického jazyka
Zkušenosti s procesem náboru a výběru zaměstnanců
Výborné komunikační a organizační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
Nabízíme
Zaměstnání ve výrobní společnosti, která je špičkou ve svém oboru
Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
Pestrou práci s vysokou mírou samostatnosti a odpovědnosti
Odpovídající finanční ohodnocení
Nadstandardní zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, cafeteria, sick days
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.