Pardubický kraj
Náplň práce
Vytváření interního nákupního plánu pro nový projekt a sledování dodržování jednotlivých aktivit kalkulace materiálových nákladů
Spolupráce s oddělením vývoje při implementaci nových komponent a se strategickým nákupem při výběru a schvalování dodavatelů a nových komponent
Reportování a prezentace aktuálního stavu nákupních aktivit pro nové projekty ostatním oddělením
Spolupráce na zajištění dostatečného množství položek nabíhajících při změnách či nových modelech
Váš profil
SŠ vzdělání technického/ekonomického směru výhodou
Zkušenosti s nákupem ve výrobní společnosti vítány
Znalost anglického jazyka
Znalost programu SAP výhodou
Organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme
Zaměstnání na HPP ve stabilní a úspěšné mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
Atraktivní platové ohodnocení
Práce na zajímavých projektech v oblasti nákupu
Možnost home office, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené
Benefity Kafeterie a řada dalších výhod
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.