Liberecký kraj
Pracovní náplň
Koordinace dodávek klíčových prvků a služeb tak, aby byly vždy splněny vysoké standardy kvality i nákladové efektivity
Budování a rozvoj vztahů s dodavateli v ČR i zahraničí
Propojování a koordinace spolupráce mezi odděleními a nákupními týmy napříč projekty
Strategické plánování a řízení nákupních aktivit u mezinárodních zakázek
Posilování a optimalizace dodavatelské sítě s využitím silného postavení firmy na trhu
Požadujeme
Ukončené SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
Praxe v nákupu nebo projektovém řízení s technickým přesahem
Znalost anglického jazyka
Silné analytické a komunikační schopnosti
Nabízíme
Práci pro silného leadera ve svém oboru
Nadstandardní platové ohodnocení
Práce na zajímavých projektech s mezinárodním přesahem
Pružná pracovní doba a možnost práce na home office
Příležitost pro profesní růst a další vzdělávání
Týden dovolené navíc a Cafeteria systém odměn
Dotované stravování, příspěvek na pojištění a firemní benefity
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám, prosím, zaslat Váš strukturovaný životopis. V krátké době Vás budeme kontaktovat s dalšími podrobnostmi k této pozici.