EN

Jak se daří českým zoo na Facebooku?

Zveřejněno 07 10 2019

Sociální sítě zoologických zahrad jsou plné fotografií, videí a úžasných příběhů. Oproti ostatním firmám a subjektům mají obrovskou výhodu, protože si relativně snadno mohou vytvořit v podstatě nekonečné množství oku lahodícího obsahu. Roztomilá mláďata, divoké šelmy i hloubaví primáti si pravidelně získávají pozornost fanoušků.

V české kotlině se na Facebooku nejlépe daří Zoo Praha, která je o pořádný kus před ostatními. Jediným videem o prvních krůčcích žirafího mláděte získala více interakcí (41 501 reakcí, 1 128 komentářů a 5 296 sdílení) než osm zoologických zahrad z našeho vzorku za celý rok.

Facebookové stránce Zoo Praha se dlouhodobě daří ve fanoušcích vzbuzovat zájem o příspěvky, proto se není čemu divit, že meziročně vyrostla o 11 339 fanoušků na současných více než 264 tisíc fanoušků.

Je na místě zmínit také frekvenci zveřejňování příspěvků. Průměr v analyzovaném vzorku je 0,8 příspěvku na den. Zoo Praha je v komunikaci na Facebooku podstatně aktivnější. Dosahuje dlouhodobého průměru 2,5 příspěvku denně.

Podívejte se, jak si vedou české zoologické zahrady na sociální síti Facebook. Přinášíme aktuální data v přehledné podobě.

Chcete analýzu sociálních sítí na míru? Kontaktujte nás

Další novinky

 novinka - sintera.cz

Jak se daří českým městům na Facebooku?

celá zpráva
 novinka - sintera.cz

Jak se daří českým zoo na Facebooku?

celá zpráva
 novinka - sintera.cz

Neodhánějte si uchazeče o práci. Staňte se radši „mediálními magnáty“

celá zpráva
 novinka - sintera.cz

Jak si vedou vysoké školy na sociálních sítích?

celá zpráva