Zveřejněno 07.10.2019
Sociální sítě zoologických zahrad jsou plné fotografií, videí a úžasných příběhů. Oproti ostatním firmám a subjektům mají obrovskou výhodu, protože si relativně snadno mohou vytvořit v podstatě nekonečné množství oku lahodícího obsahu. Roztomilá mláďata, divoké šelmy i hloubaví primáti si pravidelně získávají pozornost fanoušků.
V české kotlině se na Facebooku nejlépe daří Zoo Praha, která je o pořádný kus před ostatními. Jediným videem o prvních krůčcích žirafího mláděte získala více interakcí (41 501 reakcí, 1 128 komentářů a 5 296 sdílení) než osm zoologických zahrad z našeho vzorku za celý rok.
Facebookové stránce Zoo Praha se dlouhodobě daří ve fanoušcích vzbuzovat zájem o příspěvky, proto se není čemu divit, že meziročně vyrostla o 11 339 fanoušků na současných více než 264 tisíc fanoušků.
Je na místě zmínit také frekvenci zveřejňování příspěvků. Průměr v analyzovaném vzorku je 0,8 příspěvku na den. Zoo Praha je v komunikaci na Facebooku podstatně aktivnější. Dosahuje dlouhodobého průměru 2,5 příspěvku denně.
Podívejte se, jak si vedou české zoologické zahrady na sociální síti Facebook. Přinášíme aktuální data v přehledné podobě.
Chcete analýzu sociálních sítí na míru? Kontaktujte nás.
Social Media