Zveřejněno 03.12.2019
Jak vést firemní profily na sociálních sítích? Kolik příspěvků zveřejňovat? Nepřibývají nám fanoušci/followeři nějak pomalu? Jaké druhy příspěvků mají největší ohlas? Odkud brát inspiraci? Jak si vede konkurence?
Spravovat firemní profily na sociálních sítích není tak snadné, jak se nezasvěceným lidem může zdát. Musíte si sami sobě (a často i vedení společnosti) odpovídat na plno otázek.
Kde ale brát relevantní odpovědi?
Možností v minulosti moc nebylo, proto jsme se pustili do vlastního projektu.
Dalo to dost práce, několikrát jsme s tím už chtěli seknout, jindy nám oči zářily radostí, protože se všechno dařilo na první pokus.
Nicméně. SINTERA Report už funguje!
Aktuálně máme v databázi 2 500+ firemních LinkedIn profilů a dalších 2 500+ firemních Facebook stránek.
V takovém množství by se už dalo snadno ztratit, proto si v SINTERA Reportu můžete nastavit různé filtrování. Snadno si zvolíte filtrování podle množství zaměstnanců, regionů, odvětví nebo si podle názvu vyberete jenom konkrétní společnosti, které vás zajímají.
Velkou výhodou je, že data se vztahují k firmám, které působí v České republice. Už se nemusíte ohlížet na čísla a statistiky z Ameriky, Francie, Německa a dalších zemí. Prostě si otevřete SINTERA Report a podíváte se na relevantní data, která se vztahují k naší zeměpisné poloze.
Těch dat je fakt hodně. V SINTERA Reportu například odhalíte:
Je jenom na vás, co všechno dokážete ze SINTERA Reportu vyčíst.
Tak už na nic nečekejte a pusťte se do prozkoumávání sociálních sítí na vlastní pěst.
Social Media